Milli Eğitim Bakanlığı tarafından düzenlenen LGS kapsamındaki merkezi sınav, Kırşehir’de de yoğun bir katılımla ve sorunsuz şekilde tamamlandı.
İl merkezinde 8, ilçelerde ise 7 olmak üzere toplam 15 okulda gerçekleştirilen sınava 2 bin 559 öğrenci katıldı.
İki oturum halinde yapılan ve öğrencilerin gelecekleri için ter döktüğü sınav boyunca, herhangi bir olumsuz durum yaşanmadı.
Sözel ve sayısal alanlardaki soruları yanıtlayan öğrenciler sınıflarda heyecan yaşarken, veliler de okul bahçelerinde ve gölge alanlarda dualarla çocuklarını bekledi.
Sınavın bitişiyle birlikte okul önlerinde duygu dolu anlar yaşandı. Salonlardan çıkan öğrenciler ayların yorgunluğunu ailelerine sarılarak atarken, okul çıkışlarında heyecan yerini sınav sorularının ilk değerlendirmelerine bıraktı.
En az çocukları kadar heyecanlı olan veliler ise sürecin sorunsuz atlatılmasıyla derin bir nefes aldı.

By admin

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir