SERVİS ARAÇLARI KAZASIYLA İLGİLİ VALİ YARDIMCISINDAN AÇIKLAMA
Kırşehir-Ankara kara yolunun Özbağ beldesi çıkışında sabah saat 07.45 sıralarında meydana gelen ve CEMAŞ fabrikası işçilerini taşıyan iki servis aracının karıştığı kazayla ilgili yeni ayrıntılar netleşmeye başladı.
Edinilen bilgiye göre, işçileri taşıyan Y.D. yönetimindeki 40 ACK 153 plakalı servis midibüsü, aynı firmaya ait olan ve kırmızı ışıkta duran D.A. idaresindeki 40 ADA 253 plakalı servis minibüsüne arkadan çarptı.
Kazanın ardından yaralılar Kırşehir Eğitim ve Araştırma Hastanesi’ne kaldırıldı.
Hastanede tedavi altına alınan yaralıları ziyaret ederek geçmiş olsun dileklerini ileten ve sağlık durumları hakkında bilgi alan Vali Yardımcısı İsmail Çetinkaya açıklama yaptı.
Kaza ile ilgili ayrıntıların netleştiğini belirten Çetinkaya; hastaneye intikal eden 42 yaralıdan 11 işçinin tedavilerinin ardından taburcu edildiğini, kalan 31 işçinin ise hastanedeki tedavilerinin sürdüğünü ifade etti.

By admin

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir