KIRŞEHİR’DE 3X3 BASKETBOL HEYECANI BAŞLADI
Gençlik ve Spor Bakanlığı faaliyet programı kapsamında düzenlenen 3×3 Basketbol Gençlik Kupası, görkemli bir açılış seremonisiyle başladı.
Kırşehir Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü koordinesinde gerçekleştirilen turnuvaya, 10 farklı ilden 34 takım, 136 sporcu ve 35 antrenör katılıyor.
Açılış konuşmasını yapan Gençlik ve Spor İl Müdürü Yasin Çakmakçı, tüm katılımcılara başarılar dileyerek müsabakaların dostluk, kardeşlik ve fair-play ruhu içinde geçmesini temenni etti.
Genç sporcuların ilk günden sahaya yansıttığı yüksek enerji ve rekabet tribünlerden büyük alkış alırken, 26 Haziran Cuma günü sona erecek turnuvanın Kırşehir’de basketbol heyecanını artırmaya devam edeceği belirtildi.

By admin

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir