Polis Akademisi Başkanlığına bağlı eğitim kurumlarında 2025-2026 eğitim-öğretim yılını başarıyla tamamlayan 13 bin 610 öğrenci, düzenlenen görkemli törenlerle mezun olarak emniyet teşkilatına katıldı.
Ankara Gölbaşı Yerleşkesi Stadyumu’nda saat 18.00’de başlayan tören, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ve İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi’nin katılımıyla gerçekleştirildi.
Kırşehir POMEM bünyesinde eğitimlerini başarıyla tamamlayan 250 kadın polis mezun oldu. Törende PMYO müdürlüklerini temsilen Kırşehir PMYO’dan 250, Aydın PMYO’dan toplam 295 öğrenci ile POMEM müdürlüklerini temsilen Mersin Şehit Altuğ Verdi POMEM ve Rize POMEM’den 697 öğrenci hazır bulundu.
Gölbaşı Yerleşkesi’ndeki törende, PAEM’de eğitim gören 531 Türk amir adayının yanı sıra 11 farklı ülkeden gelen 43 uluslararası öğrenci de mezuniyet heyecanı yaşadı.
Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın hitaplarının ardından, Kırşehirli kadın polislerin ve tüm mezunların keplerini havaya fırlatmasıyla tören büyük bir coşkuyla sona erdi.

By admin

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir