KAEÜ’DE GELECEĞİN HEKİMLERİ KEP ATTI

Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi (KAEÜ) Tıp Fakültesi mezuniyet töreni, coşkuyla gerçekleştirildi.

Törene katılarak genç hekimlerin ve ailelerinin mutluluğuna ortak olan KAEÜ Rektörü Prof. Dr. Mustafa Kasım Karahocagil, çiçeği burnunda doktorları tebrik etti.

Genç hekimlerin mesleklerini vicdan, merhamet, ahlak ve hikmetle icra ederek insanlığa hayırlı hizmetlerde bulunacaklarına yürekten inandığını belirten Rektör Karahocagil, “Mezun olan tüm hekimlerimizi ve bu gururu yaşayan ailelerini gönülden tebrik ediyor, meslek hayatlarında başarılar diliyorum” ifadelerini kullandı.

Tören, diplomalarını alan öğrencilerin kep atmasıyla sona erdi.

By admin

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir