MİNİK ELLERDEN GELECEĞE YEŞİL MİRAS
Kırşehir’de Türkiye Çevre Haftası kapsamında, “Dünya Bize Emanet” temasıyla anlamlı bir fidan dikim etkinliği düzenlendi.
Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği İl Müdürlüğü ile Orman İşletme Müdürlüğü iş birliğiyle gerçekleştirilen programa, 4-6 yaş Kur’an Kursu öğrencileri katıldı.
Çevre bilincini küçük yaşlarda aşılamayı amaçlayan etkinlikte minik öğrenciler, ilk kez fidan dikip can suyu vermenin heyecanını yaşadı.
İl Müdürü Muhammed Yusuf Orhan ve Orman İşletme Müdürü Mustafa Çankaya’nın da çocuklara eşlik ettiği programda, sürdürülebilir bir gelecek için doğayı korumanın önemine dikkat çekildi.
İl Müdürlüğü, yeşil bir gelecek adına etkinliğe destek veren tüm kurumlara ve öğrencilere teşekkür etti.

By admin

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir