Jandarma Teşkilatı’nın 187. kuruluş yıl dönümü, Kırşehir İl Jandarma Komutanlığı’nda düzenlenen resmi törenle kutlandı.Saygı duruşu ve İstiklal Marşı ile başlayan programda, mehter takımının kahramanlık türküleri ve komandoların özel gösterileri büyük beğeni topladı.
Törende konuşan Kırşehir Valisi Murat Sefa Demiryürek, jandarmanın hukukun üstünlüğü ve insan haklarına bağlı kalarak huzur ortamını sağladığını belirtti. Teşkilatın teknolojik imkanlarla suçla mücadelede büyük başarılar yakaladığını vurgulayan Demiryürek, personele teşekkür etti.
İl Jandarma Komutanı Albay Ahmet Yıldırım ise teşkilatın bir ferdi olmaktan gurur duyduğunu ifade ederek, Türkiye Cumhuriyeti’nin bölünmez bütünlüğü ile milletin güvenliği için kararlılıkla çalışmaya devam edeceklerini dile getirdi.
