
Kırşehir Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğü tarafından, Kırşehir Huzurevi’nde kalan yaşlı bireyler için doğayla iç içe etkinlik düzenlendi.
Etkinlikte huzurevi sakinleri çeşitli el sanatları çalışmaları gerçekleştirirken, sohbet ederek ve birlikte vakit geçirerek keyifli anlar yaşadı. Renkli görüntülere sahne olan programda, katılımcılar hem üretmenin hem de doğada vakit geçirmenin mutluluğunu yaşadı.
Kırşehir Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğü, yaşlı bireylerin sosyal hayata aktif katılımını destekleyen etkinliklerin devam edeceğini belirterek, programın gerçekleşmesinde emeği geçenlere teşekkür etti.
Düzenlenen etkinlik, huzurevi sakinlerine moral olurken, paylaşım ve dayanışmanın önemini bir kez daha gözler önüne serdi.
