BAKAN BAK’TAN KUPAYA VEDA EDEN MİLLİLERE DESTEK
Dünya Kupası’ndaki son maçında ABD’yi 3-2 mağlup etmesine rağmen turnuvaya veda eden A Milli Futbol Takımımıza, Gençlik ve Spor Bakanı Osman Aşkın Bak’tan moral paylaşımı geldi.
Bakan Bak sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, “24 yıl aradan sonra bize yeniden Dünya Kupası heyecanı yaşatan A Milli Takımımıza ve sonsuz destekleri için aziz milletimize teşekkür ederim.
Çok istedik, olmadı… Ay yıldızın gölgesinde bir ve beraber oldukça, gurur dolu yepyeni hikâyeler yazacağımıza yürekten inanıyorum” ifadelerini kullandı.
Öte yandan, turnuvaya veda eden ay-yıldızlı ekibimiz 26 Haziran Cuma günü saat 23.00 sularında yurda döndü.
