MİLLİ EĞİTİM’DE YÖNETİCİ ATAMALARI YAPILDI

İlimizde eğitim kurumlarında bayrak değişimi yaşanarak 26 okul müdürü ile 49 müdür yardımcısının görev yerleri değişti.

Yeni atamalarla ilgili bir tebrik mesajı yayımlayan İl Milli Eğitim Müdürü Yasin Gülşen şu ifadelere yer verdi.

“Görevlerine atanan eğitim yöneticilerimizin; bilgi, birikim ve liderlikleriyle Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli hedeflerimize önemli katkılar sunacaklarına yürekten inanıyorum. Yeni atanan yöneticilerimize üstün başarılar diliyor, atama sonuçlarının eğitim camiamıza, öğrencilerimize ve ilimize hayırlı olmasını temenni ediyorum.”

Öte yandan; 2026 Yılı Özel Program ve Proje Uygulayan Eğitim Kurumlarına Öğretmen Atamalarının da yaptığı öğrenildi.

By admin

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir